fredagg





             

Äntligen fredag!♥

Imorse var det väckning klockan fem för att själv locka mitt hår och även julia och emmas.
klockan sju var det senare dax för att lussa på billerud, gick ganska skapligt.

Sedan var det bara att gå vidare till sporthallen för att sjunga julsånger även där, och nej, inga kommentarer!
Efter detta fick vi lyssna på våra duktiga musikare som spelade sina låtar.

Därefter var det bara att plocka ner sina bilder och gå hem, men vi träffade  marka påvägen som var väldigt bussig och skjussade hem emma och mig.
Kom hem runt halv 11.

Emma och jag somnade på stört i min soffa och sov enda fram till halv 4.

Nu har jag nyss varit på träning, duschat och ätit, nu ska jag ner och se idol och ska höra av mig till lina.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0