TISDAG






hejsan blogggkollare ;) !

Kom till skolan imorse, insåg att vi hade håltimma första lektionen, sedan var jag med tio minuter på nolektionen.
Sedan hämtade mamma mig för att åka till veterinären med min älskade kanin pricken.

Trodde att hon skulle få avlivas men de hittade felet, typ kaninförsylning och lunginflammation, och som pricken över i så hade hon mjällkvalster, hah, stsckare så nu har vi varit på apoteket och köpt lite antibiotika och andra mediciner till sötnosen.
Hon har även inte fått någon vinterpäls så därmed beslutade vi oss för att ta in kaninskrället, så för tillfället väntar jag på pappa som är och köper kaninbur.

pusss♥


Kommentarer
Postat av: lisa

hejja pricken ! :D

2009-12-15 @ 17:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0