22_33





jävligt strulig dag för min och emilias del. vi gick till vårdcentralen, fick inte ta sprutan. tog bussen till tåget, inget tåg kom. det hade hänt en olycka.. min gulliga farfar kom och hämta oss och skjusssa oss till vrinnevi, ingen spruta där heller. vi tillhör ju inte riskgruppen, men vi är så rädda så vi borde göra de.

inte nog med det, dansen gick vell bra, sen kommer en jävla stor spindel, svarta änkan eller nått, min komsenraktion blir helt pang!! , efter tio minuter kastar en snälll tjejj ut den och jag kan andas igen, jag skojar inte, jag kunde verkligen inte dansa, den va nog fan i våra jackor också.. uuuuuuuurs!

godnatt mina vänner!
lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0