jävla skitdag rentutsagt...

skola först, trååkigt ssom fän och inget stämmde. millisenj och jag tog 82an till stan  bytte mot 117 till vrinnevi, fick vi ta sprutan då... NAE! även fast vi fjäskade och såg hur gulliga ut som hellst, men icke. satt på sjukan i nästan två timmar. tog buss till stan och gick runt ett tag. tåget hem, i kimstad kom ingne jävla buss heller, så mamma kom och hämta oss efter 40 minuter. då hade en banan läckt ut i väskan också, och när vi skulle skriva i våra allmenackor gick emilias nya penna sönder :P  mamma ringde och sa att lille pontus och pappa va magsjuka men pappa käka förut och pint har ej spytt så vet inte, men jag börja tjuta , skrattar oss till döds typ, fan så rädd jag va, kom hem en sanbbis in  i duschen bah, sen hem till lisfis. sitter här nu. och vi sk agöra lite plugg och sen se playa del sol.

imorgon kanske kompisporträtt och sen öppet hus på haga, cia ska göra mig sällskap ! :)

puss och godnatt,
liinaaa

Kommentarer
Postat av: bella

får ni inte ta svininfluensesprutan i skolan på mosstorp:o? typ alla skolor ska ta den i stan tror jag. vi på vår skola ska ta den om nån vecka. hoppas bara ingen blir smittad innan :( ni måste väll få den i skolan :o annars äre ju sjuuukt :s

2009-11-16 @ 23:36:25
URL: http://bellson.devote.se
Postat av: lina

jo vi ska ju ta den på mosstorp men inte förens nästa vecka.. och emilia jag är så jävla spruträdda och så vi vill ha det gjort, haha, och nu har vi varit inne på vrinnevi två gånger men fått vända hem igen :p

2009-11-16 @ 23:40:09
URL: http://decemberbarnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0