mycket gladare LINA!


1


HAGA GYMNASIET♥, japp! låter skit bra, där ska jag gå. jag längtar till gymnasiet nu, jätte mycket faktisgt, jag orkar inte mosstorp i en dag till , så känns det för tillfället. jag vill dansa , nu och hela tiden! jag vill inte ha uppehåll, fan att jag vill. jag vill ha fotbollsmed, och på fredag har vi vångas tid så vi tränar SKIT MYCKET :D från fem till åtta om vi vill, :D:D så jäkla perfekt. ge mig dans och träning, och skippa i skolan :) då är jag nöjd.


du gör så mitt huvud snurrar runt, härlig känsla, ja , men endå inte..


Kommentarer
Postat av: Hanna

är det nu på fredag som det är längre träning? :) <3

2009-11-19 @ 20:28:53
URL: http://emmhanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0