Shooo bree!♥



Kvällen igår var mycket trevlig, spenderades med Rebecca Julia Jessika Emilia och Lina.
Det blev mycket prat, skratt och dans kan jag lova. Så det var en lyckat kväll.
Jag vaknade precis nyss, vet inte riktigt hur jag har kunnat sovit till halv två? skummt.
Känner doften av lussebullar som mamma för tillfället bakar, nystädat och julfint hus och rum, kan det bli mysigare.♥
Det enda jag väntar på nu är Emma som ska komma och berätta om sin spännande gårdag och så ska vi även hinna med lite hkk ocskå, men ingen idé att jag säger något om det för det blir nog inte så, som vanligt...


Kommentarer
Postat av: rebeccaaa

emiilia är schnyyyyyggg! :D <3

2009-11-29 @ 20:20:51
Postat av: din lillasyster ;D

du äe bara så snygg , vad bror det på ? jo - för att du är lik mej :)§

2009-11-30 @ 20:41:07
Postat av: emilia

haha, ni är bara för gulliga <3

2009-12-01 @ 15:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0