23_13








vist blev det körkort och vist blev det jag som fick städa hela huset och göra trerätters åt familjen! det blev smaskens, och lyckat :) grattttis till pontus då,
och tack julia för hjälppen

så himla härligt höstlov, har inte gjort speciellt mycket, trots mycket stress båda dagarna, men fasiken vad härligt det är, nu är det fullsmäckat onsdag, torsdag, fredag och inte en ändå sovmorgon har jag  lyckats skaffa mig heller,

men ikväll ska jag sova tidigt, bara ett avsnitt av one tree hill ♥

godnatt dudes, LINA


Kommentarer
Postat av: Cia

Det var mer gott vid bordet än vad som var snyggt iaf... och det är ju tur :)

Tack Linis för underbar mat!

2009-10-28 @ 14:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0