julia

jag tänkte bara slänga in ett inlägg om hur fina mina vänner är. definitivt bästbäst. dock lite lata så jag slänger in ett inlägg åt dom, fast jag egentligen borde skriva på min egen..  ska strax över till kyrkogården, klockan tolv närmare bestämmt. jag lina emilia emma jessica. markus och marcus också troligtvis. vi dunkar michael jackson låtar på fullaste volym. så jäkla härlig. härlig musik. härliga person. härliga dans. skulle vara aningen dyng coolt att kunna gör moonwalk. men nu ska jag inte sitta här & drömma mig bort.imorgon är de TRÄNING så jävla peppad. och ännu mer peppad för billerud cup. jag veet egentligen inte vad vi har gett oss in på, spela en damcup, men fan vi fixart! 

jag älskar er. bara så ni vet. kram julia


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det kommer gå as bra på billerudcup, man måste ju prova på lite nytt hihi :):)

2009-11-01 @ 21:23:35
URL: http://lisaengberg.blogspot.com
Postat av: j

fortfarande sant.. bara så ni vet..<3 ja saknar er

2011-03-06 @ 17:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0