söndag




helgen har gått i ett och datan har inte ens funnits med på min planering! i fredags var vi i gibraltaskogen, och lördagen åkte vi fyrhjuling och kom hem vid ett, åkte och kolla bandy på nästan direkten sen hem och iväg för käk och avaslutning med lagEt! och det blev riktigt kul tillslutet av kvällen ;)

sov hemma hos lisa inattt , tåg halvtolv tåget till stan och så satt vi och käka på paus, mötte upp laget vid ifk fick pris och satt och frös i en timme innan vi såg matchen som ifk faktsigt vann :D:D

nu har jag största paniken, för imorgon har vi tyska prov och jag har inte kollat på papprena än,  och jag vet att det är skit svårt, men ikväll ska jag ladda in bilderna från igår och så (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0