20 seppt

hellu!

jag hade än treeeevlig lördagkväll som bjööd på både det ena och det andra!
det skulle även komma in bilder så ni får se lite, men jag tror kamran gick sönder
efter halva kvällen , och nu funkar den men nu funkar det inte att lägga in bilderna på datan;SSS
as irrrriterad blirr jag.. så blir inga bildern nu ;/

idag ska jag plugga, om jag orrkar. jo jag måste orka för jag har hundramiljarder prov och inlämningsuppgifter
den här veckan. sen ska jag upp till vånga och kolla fotboll , jag får med mej julia!

nu äre cleaning av rum och dusch som gäller,  sen äre bara att ta tag i taktpinnarna och sätta fart på pluggandet!

vi hörssss, pussss

L I N A A


min fina juliavänn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0