HEJ KVÄLL!

jag har inget roligt att säga, därför låter jag bli!

tisdag imorgon då ska julia&jag in till stan efter skolan , till sjukgymnast först, sen tar vi en lunch på stan och sen ska vi åka och kolla på min gull kusin när hon rider (förmodligen), sen ska vi träna spinning eller gym, får se :')

jag vill ha torsdag och hiphop dans!!
jag vill ha fredag och helg, tyvärr ingen match, men händer annat !!
jag vill inte ha so oh idrottsprov, fan det måste jag plugga på också, damn.. det tar vi i morgon eller onsdag eller nått..

one tree hill väntar på mej nu!
adios!



här har vi en bild på lisens och min lilla skalbagge,
han heter torkel och han bor i en plast burk i två
veckor och han lever, vi kollar bara till honom på
måndagar då vi har no, OTROLIGT !!!



så här gulliga är 9c när dom har no!


oh såhär gulliga är 9e!



/ lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0