/ ll

idag har vi inte varit några bra bloggare, förlåt!
men flickorna kommer ikv och vi tänkte se den nya serien
som börjar klockan nio, och efter det sätter vi på en ny wallanderfilm!
sen sover vi hos mej och sen ringer klockan tidigt imorgon,

undrar om vädert imorgon tillåter shorts, och lika varmt som förra veckan?

nu ska vi till icaaaaaaa oh handla snaccksi 
pusss,

•  •  •


blickar tillbaka på bilder , från två och ännu längre tllbaks ! titta oh aa,

 





ja vet inte vad jag har gjort men det kan vara så illa att jag råkade
ta bort alla bilder på hela datan!! ;O, fan isåfall , jag vet inte vad jag har gjort
och jag vet inte vad jag kommer jag göra om alla är borta!

kommer bilder en annan gång , !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0