no one,

det har hänt något med kamran så går inte att ladda in dagens bilder från kamran till datan ;S så dom får ni någon annan gång!!

kom precis hem från elin, och jag är sjuukt trött så orkar inte skriva. ska bara berätta om dagen lite.
för skola, sen hem till julia, tog bilder oh gick ut oh sprang i skogen, tror ni inte att en stor orm jävel slingrar sej framför fötterna på mig ;SS, skit rädd blev jag.

sen åkte vi till pontaaaabooi och hämta någon försäljning, sen hem till elin med mina fina flickor!! <3 vi lagade tacco mysss, tännke ge osss på anden i glaset, men vi är för rädda sen konfalägret ;pp

imorgon ringer klockan tidigt, klockan ringer jobbbbb! Pallaa.. menmen, efter jobbet ska jag kolla på blackas matche eller vångas, bror på vem som jag får med mig!

sovgott alla bloggisar, pusss

L I N A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0