världens bästa karlsson

seriöst!
imorgon har vi so prov
på fredag har vi idrotts prov
oh nästa vecka har vi både no och matte prov.
jag hatarT

vi hade engelska sista lektionen idag. vad ska man säga.. har ca 12 workbook sidor att jobba plus ett häfte,
vi har en lektion kvar sen får man jobba sista hemma KUL.
på lektionen sitter fyra amatörer( emilia, emilia, jessika oh jag) och försöker, det går bara inte för vi är sååå himla dåliga, HAH. sitter och skriver av alla andra, samtidigt som vi as garvar! det är inget kul, men vad ska man göra när man är så dålig? går bara att skratta åt det ;pp

nu ska jag plugga so och sen träna fotboll, iloveit :)
ikväll är det idol och ännnu mera plugg!, antingen vill jag ha en kvällskompis annars får jag ha telefonprat.


här är min fina karlsson som nu hänger på min väskis :)


later LINA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0