emilias valborg

valborg, lisa följde med mig hem efter träningen då vi fixade oss för att sedan ta bussen till pendeln.
lisa och jag märkte att vi började få lite brottom påvägen till busshällsplatsen när vi gick, eftersom bussen skulle gå strax från skärblacka centrum.
vi kommer fram till den sista backen innan busshållsplatsen. och då säger jag:
-ae fyfan, ser man bussen åka förbi nu, då är det kört..
och vad gör inte busshelvetet, jo om inte åker i raserfart förbi flera minuter förtidigt.
Vi funderade på tanken att springa till pendeln vilket är 5 km, på 10 minuter.. men det gjorde vi aldrig sen.
efter in halvtimmas väntan tog vi busshen sedan ,åkte till skarphagen på fest, väldigt lyckat.. med flickorna lisa, bella, fanny, sara, matilda.
Nu ska jag faktist sova eftersom det är vääääldig tidig seriematch imorgon, undra om ni ens har läst igenom, haha.

E M I L I A

 
äckligt jäkla snygga converse!

E M I L I A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0