lisa anfaller bloggen !



hej pa er . nu tyckte jag det var dax att gästblogga lite (:
emilia har precis pratar med sin mor och lina visar hur man gör för att ladda upp en bild.. väldigt komplicerat om jag far säga det själv. sophie sitter bredvid och undrar vad jag skriver om, hon är ursöt !
saknar er där hemma i sverige.. liiiite !
här är det asvarmt och steffe sa precis att det är 23 grader, inte illa va svenne folk? jag önskar att alla vara vänner kan kommentera det här sa vi vet att ni lever, vi taggar seriepremiär om vi ens kommer hem.. för planen är ju självklart inställda igen, men saksamma vi far vi springa hem i värsta fall. hälsa anders att vi ser fram emot att vara med i startelvan ;) haha ! nu blev det mycket text men alla kommer läsa det vet ja :)
ta hand om er och ge varandra en kram fran mig lina & emilia ♥

Kommentarer
Postat av: mofasa brä ;)

¨ååååååååh vad ja saknar er med kan ja lova :( känns så tomt utan er ;o haha det ska ja allt hälsa andeers bruschor ! <3

2010-04-23 @ 18:47:06
Postat av: sara, jessica, matilda och bella

ni behöver inte oroa er snyggingar, vi lever... än så länge ! :D <3

2010-04-23 @ 19:31:29
Postat av: rebeccaaa

avundsjuk te max på vädret nii haar tjejer!! NI MÅSTE TA ER HEM PÅ NÅGOT SETT TILL SERIEPREMIÄREN!(; puss på er bästa tjejer där nere <3

2010-04-24 @ 22:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0