lisa igen


men fan , det funkar inte för mig att ladda upp en bild ! jag lovade lina att berätta vad vi gjort idag för hon kunde inte fa tag pa en data. idag har vi varit i heidie park nanting , det var ungefär som liseberg fast sa himla mkt bättra och mysigare (: väldigt lite folk och vi akte världens största bergochdalbana i trä:) till och med emma fegisen akte med oss och hon var stolt hela vägen hem :D lina och miriam sover hemma hos lotti med lisen och lotti. emilia sitter hemma hos eileen och har säkert lyckats göra ett blogginlägg nu under tiden för det här har tagit mig ett bra tag, hoppas det funkar nu bara ! idag har vi haft riktigt bra väder, runt 25 och sol , vi har gatt i sommarkläder och myst sadär lagom :)

lina har mitt minneskort till kameran sa hon lovade bilder imorn för det här inlägget blir ingen höjdare..

pusssssssssssssssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0