I wanna make you laugh

jessika gjorde mej sällskap igår. vi hade litegranna te party!
idag mås det lite granna bättre! men kan fortförande inte äta..om ett tag ska jag träffa jullis som inte synts till på en hel vecka!!! sen försöka, eller jag ska pallra mej ner och kolla på mitt fotbollslag som spelar fotbollsmatch!varför ska jag både bli skadad och sjuk & missa hela fotbollsäsongen?!? men det är ännu värre för min lilla lisen som fått köttelfeber och blir borta minst lika länge om inte längre..UÄK! ♥
linis.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

stackare! jobbigt att vara skadad och sjuk -.- så det är alltså fler som fått körtelfeber(jag har också fått det) vi får hoppas att ni båda mår bättre snart! :)

2010-08-29 @ 16:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0