28 december

emilia kommer med stockholms bilderna*
blev en heldag i stockholm igår med v. bästa brudar!
börja lite segt med att våran tåg va inställt, men fick istället åka x2000 en halvtimma senare, dock utspridda platser vilket resulterade med att några hamnade i djurvagnen och av lisa fick vi ett sms som löd " jag ska döda er, en hund sitter på min plats".
väl framme blev allt bra och vi strosa runt på stan i 8 timmar! med ganska trötta ben och fötter satte vi oss på en resturang senare på kvällen innan vi tog tåget hem! och självklart hade vi massor utav påsar med oss.
när jag kom hem hade jag fått min onepiece som var en försenad julklapp av pontus&cia. älskarden!!
linis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0