borta bra, men hemma bäst!

hejhej!
Nu är jag äntligen hemma igen från ullared, och jag har haft en jättekul dag trotts skoskav och jobbig bussresa, men titta , än så länge är jag vid liv..
Hade tänkt lägga in lite bilder från dagen, här kommer ett par stycken!


uppstigning var det klockan 02:45, och det kanske inte var så smart ut av oss att somna vid tolv, därmed kan man säga att man var rätt trött..



fikatajm ;)


!


snygga emma, igen!


some stuff, dvs,väggord och även pimpade min data litegranna, tyckte den blev cool!



avslutar med den mest serriösa bilden utav de alla, emma♥

E M I L I A   I S    B A C K  !

Kommentarer
Postat av: Pysseliten

Snygga!:D Jag såg aldrig att du köpte dom trosorna:)

Härlig blogg du har med många fina bilder.Vad duktig du är på att ta kort!Hoppas att få se ditt rum snart:)

2010-03-02 @ 19:10:11
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: emilia

jo, klart det ska bli massvis med bilder :) !

2010-03-02 @ 19:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0