' torsdag!

snacka om att det blev en stor lättnad att ha de nationella proven klara nu, det vill säga svenska uppsats och engelska muntligt, kan ju inte påstå att det gick sådär jättebra , menmen,
jag har även haft lilla axel här på besök idag! :)♥
imorgon är det fredag , därmed nästan bara jobbajobbajobba musikal, träna och för än gångs skull ska jag ta mig en lugn fredagkväll.
För tillfället håller jag faktist på med att skriva ut en massa bilder som lina tjatar om, bilder till tyskarna som vi ska skickaa i veckan. börjar faktist bli lite nervös.
ja just det, att bro på tyska , kanske borde ta och kolla på de tyckaglosor vi har till imorgon, fan vad bra jag är,haha !

Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0