2009

januari;
firade in det min isabell. välidgt bra! spela dm som inte är värd att minnas.




februari
det dramatiska skolan började brinna, fast inte. HAha. vi lira hockey
mer eller mindra stora delar av februari, sjukt roligt!!!
vi hade även vår första och enda "lyckade" lagfest..


Mars
vad hände då?, vi åkte på konfirmationsläger, som jag tror
ingen av osss kommer glömma!


April
lisens och mitt äventyr till england. de va fan grymt! praktiken
och allt runt omkring. familjen åkte även till spanien!




Maj
vi tog konfirmationen , grymt skönt. lisen elin sandra jag tog
en moppe utflyckt lång ut i ingenstans och va nära på att bli
polisanmälda av någon konstig anledning..



Juni, Julia
vi slutade skolan, till liseberg och hade det grymt! stekte i mårn
men det BBBRA vädrret! slutet av juni och början av julia, tillbringade
jagtillsammans med mitt fotbolls lag i spanien! bästa. njut av bilderna
nu i stället !!!








1000 bilder mer.!

Augusti
rix fm. augustifesten och dedär! träningsläger i västra harg.


September
jag började i streetdance, vilket jag absolut inte ångrar ett dugg!



oktober
vi hade lagavslutning och bytte tränare på riktigt!!




November
om jag inte ska ränka med alla dagar som emilia och jag
åkte till vrinnevi ringde till alla vårdcentraler i hela norrköpingskommun
hann det väll inte hända extremt mycket speciellt.



December

skolavslutning, födelsedag, julafton, nyår! helt okej bra månad!





jag vet att 2010 kommer bli så mycket bättre. vi hade inte
någon tur med oss förra året, ingen alls faktisgt. på någontging.

det bästa har varit att tillbringa all ledigtid med mina bästa vänner
HJÄRTA till er,

linissss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0