the first schooooooolday



det är svinigt kallt! alla vet det redan.
efter en trots allt JOBBIG skoladag. det här va de tråkigaste jag gjort på tre veckor trorja (a).
bara tanken på alla n-prov oh de som komma skall inom de närmsta veckorna gör mej helt
yr. för kallt ute för att ha löptträning som vi ska ha nu innan inomhusen. men eftersom inte vånga
tränar efter oss har vi tid från fem till åtttttta! fast vi vet ju inte hur det blir. vi är säkert döda efter
någon timma sådär. jag ä-ä-lskar lets dance som börjar ikväll!!

jag vill bara hälsa till pontus & cia om ni skulle läsa att jag saknar faktisgt inte er, och jag är faktisgt
inte avundsjuk på er heller för den delen.


later my friends , L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0