halvars.halvars.halvars

bild från västervik.

här kommer min dag väldigt kort,
vaknade med Evelina vid min sida, liggandes med sina långa strutsben över hela sängen. senare åkte jag till staden för för en glass på halvars med far och systrami.
annars har jag en väldigt rolig sak att berätta. Pappa frågade mig om jag ville lära mig köra bil nu på kvällen, och det tackar man ju inte nej till. Lilla Emilia sitter som en kärring framme vid ratten och ligger på bromsen-gasen-bromsen-gasen-kopplingen. haha. Men efter att ha kört ett tag gick det galant.
Nu väntar jag bestämt på att min decemberhalva ska komma, men då lär jag få vänta till imorgon bitti.

EMILIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0