wild and crazy'

sitter här för tillfället, nyduschat och fräsch, med min söta lilla kusin angelica som blir sovandes här inatt. och vi har det allmänt mysigt, skulle göra försöket att måla hennes naglar, men det gick ju åt skogen kan jag ju lova, det var så att en blind jävel hade kunnat målat bättre ha-ha-ha!

Nu har vi idag bestämt tema till vårat spexfofo, och vårt tema kommer bli filmkändisar, dvs allt från lilla my, pocahontas, bröderna fluss, och sandy i grease och många fler.
Annars har dagen inte varit så bra för mig, allmänt arg på allt, och det kanske några ut av er märkt idag?
träningen räddade dagen iaf, känner att det verkligen behövdes!

Imorgon ska jag äntligen träffa min älskling vid namn axel, hundra år sedan kan man säga,känns som så i alla fall.



hade ju tänkt mig en fototapet i mitt rum, dock hittar jag ingen snygg, däremot har jag blivit insnöad på att måla ett stort träd på en vägg, något liknande som denna, tycker det är apsnyggt.
Dessvärre är man ju dock inte den bästa målaren i staden, men det löser sig ska ni se.
Förhoppningsvis åker det in några bilder på't när det är färdigt, om jag ens kommer igång ha-ha!

E M I L I A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0