THE SMILE ON YOUR FACE



vad har lina nu dragit in mig i,
Nu ska vi imorgon tydligen sitta som två kärringar och tänka smart för hur vi ska göra för att samla in pengar till vår käraste träningsläger utomlands som ni kanske märker att vi endast snackar om nu för tiden. Sälja matchlotter, rabattcheckar,newbody, kakor, och en hel tomtelista till med saker vi tydligen har tänkt sysssla med imorgon. Frågan är den om jag hinner imorgon, har så mycket annat nu för tiden som känns lite vilktigare. För att nu prata om något annat ska jag bara säga att jag ska sova nu, och vakna upp så glad eftersom det imorgon är friidrott imorgon på idrotten i skolan, vilket menas med 1000 meter, det ser jag sååååååååååååååååååå mycket fram emot, ohja!

E M I L I A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0