Allting kommer att bli bra.

skolan gick fort som satan. Efteråt väntade ett trevligt utvecklingssamtal med mentoren min och mammi! Härligt vad skönt det är att bara höra bra saker! For sedan vidare till Ingestad med mamma och hjälpte till med lite ärenden och mathandling, på köpet fick jag mig denna ursöta pälsmössa som jag helt har sålt mig på. Väntar bara på att det ska bli riktigt kallt så man kan använda den också!
Det var det bra ni fick höra. Det dåliga är att jag tror att mitt huvud näst intill strax kommer att sprängas, vilket jag trott nu i två veckor. Dessutom att gå och hela tiden vara yr i huvudet låter inte direkt heller så frestande kanske? Därmed ska jag nu, tacka för mig...Godnatt!
EMILIA

Kommentarer
Postat av: Pia

Kolla upp så att du inte fått virus eller så att det inte har med stress att göra. Kul att se dig idag på vårt Öppet Hus.:)

2010-10-20 @ 20:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0