12 april

sticker iväg till skolan nu. hoppas på lika fint väder som igår..

L.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Åh vad roligt! Går det bra att springa för dig då?:)

Det är bara vanliga hopp, står rakt och hopppar jämfota. Sen hoppar jag framåt/bakåt och även i sidled. Gjorde även några skridskohopp och "skidhopp", då hoppar man fram med vänstern och bak med högern och sen tvärtom. Ca 30 gånger.



Men alla sjukgymnaster kanske inte kör samma program, vad gör du för övningar nu?:)

2011-04-12 @ 12:55:23
URL: http://korsbandshelvete.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan!

Ser att du har en likadan kamera som mig och jag undra om det går och filma på din ? Dom sa nämligen till mig i affären att det gick men vet inte hur man gör...

Btw , sjuuukt bra blogg (Y)

2011-04-12 @ 15:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0