14 augusti

för ett år sedan, hoppade jag runt på kryckor och va hur besviken som hellst, efter att jag landat fel i ett upphopp på en träningsmatch fick jag veta att jag skulle få vila i 8 veckor från fotbollen för att läkarna sa att mitt ledband i knät var uttöjnt. det var då den värsta jag fått. när jag sedan kallades in på en titthåls operation fick jag reda på att skadan var värre än ett ledband..mitt korsband var av och eftersom både julia och cia var korsbandsskadade innan mig visste jag hur lång denna resa skulle bli..
nu ett år senare är jag fortfarande inte tillbaka helt på planen, men jag tränar och det går hela tiden frammåt. tänk hur många som klagar över lite skoskav eller en stukad fot och bli borta från träning i en vecka,, jag va borta helt och hållet från en fotboll i 10 månader. MEN snart är jag tillbaka!!
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0