22 augusti

förutom att just min klass fick skåpet på skolans sämsta ställe och att schemat bjuder på ingen sovmorgon vilket betyder att jag måste ta 06.55 bussen till skolan varje dag har dagen varit rätt bra, gick ju trotsallt bara på upprop i stort sätt. körde ett pass på gymmet med lisa och emilia och sedan strosa vi runt.
nu har jag precis varit och övningskört med min pappi, tror han är räddare än jag...men det går ju frammåt och det är ju tur det! imorgon väntas en "vanlig skoldag", och på torsdag får vi våra datorisar. och emilia och jag har fått tyska som vi tjatat om så mycket, problemet är bara det att vi inte läst språket på över 1 år...
linis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0