14 december

Dagen min kunde inte börjat sämre. Jag vaknade upp av att mamma skriker - Du har nationella Emilia om 25 min. Jag flyger upp fortfarande sovandes och sitter i bilen in till Hagagymnasiet drygt fem minuter senare. I skolan hade jag mattenationella mellan 8-12 och efter lunch en liten redovisning på det. Efter åkte jag till frissan och kapade en bra bit av mitt otroligt slitna hår. Fortsatte sedan vidare för att köpa en redig julgran och till sist hem för att färga mitt hår då min frisör är fullbokad. Mitt hår tycker jag  just nu ser ut som en katastrof och ska imorgon lägga i lite slingor. Nu på kvällen besökte jag även Evelina och Emma för en mysig pratstund med mycket att prat om inför helgens bravader.
EMILIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0