19 december

Slutade tidigare idag än väntat. Vilket resulterade till att jag helt plötsligt kunnat gjort mer än väntat idag. Gymmade först och främst med Lina och sedan har jag fått myst i soffan, vilket jag tycker händer allt för sällan nu för tiden. Förövrigt älskar jag mina nya skinnbrallor jag fick igår när jag fyllde (Ginatricot, 499kr) Jag vill dessutom ge mamma stor beröm för att hon har en så bra smak när det gäller kläder, med tanke på men nya tröja på bilden. Nu ska jag titta på lite tv.
EMILIA

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga byxor finns de kvar?

2011-12-21 @ 19:58:06
Postat av: Emilia

Eftersom jag fick de när jag fyllde ( i söndags) Så tror jag att de borde finnas kvar i butiken! :)

2011-12-22 @ 15:37:55
URL: http://decemberbarnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0