1 februari

FRÅGA!
Vi har fått en fråga om vad vi använder för smink, hårprodukter & parfymer. Här ska jag (emilia) visa vad jag använder, så får vi hoppas att lina även känner sig manad att svara på detta!


Här har vi mina två aktivaste parfymer just nu. Den vänsta, Acua Di gioia tycker jag luktar fantastiskt gott och om jag inte minns fel ligger den dessutom på topp 1 på parfymer just nu. Den andra är Jessica Simpsons parfym Fancy som jag tycker också luktar jättegott!


Till vänster har ni mitt värmeskydd & till höger har ni ett stärkande spray som definierar lockar, ger naturlig glans och stärker vitaminer i håret. Till sist har vi min underbara plattång som jag har haft i 2 år. Det är en ganska platt en som jag bara älskar och gör mycket lockar med.


Här har ni i princip min sminkväska. Som innehåller en ögonfransböjare, foudationborste från kicks, ögonbrynspenna, niveas foundation och puder samt loréals mascara. L'ngst till höger har ni en concealer som är från apoteket med tanke på min acne. tidigare har jag dessutom använt mig utav en foundation från apoteket också! Det som jag tycker mest om är niveas puder, riktigt bra, men dessutom loréals mascara med två borstar. Det är vattentät och går endast bort med varmt vatten. Du blir inte något svart under ögonen vilket återstår efter många mascaror.

EMILIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0