26 februari

hade en jätte bra kväll igår inne i staden. vi dansa, sjöng och bilderna hamnade på emmas kamera. idag ringde klockan kl sex, och lisen och jag trodde det var ett skämt. brödutdelning, bagaren var tyldigen sjuk, så vi fick skriva lappar och lämna ut istället. kom hem till lisen straxt efter sju och slockna framför oth i flera timmar. nu har jag degat hela dagen, ska göra mina knä-övningar, hoppa in i duschen och göra mig fresch! sen kommer alfred och ikväll ska vi äta choklad och kolla melodifestivaln, eller något liknande!
har skickat iväg lisen till ikea, och hoppas hon han fynda svarta ramar till mej så att mina kort kan åka upp på väggen någon gång!!
linis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0