7 januari

drog tilll gymmet rätt skapligt tillsammans med julia. ska försöka hinna med fem träningspass varje vecka nu! för om ca 2 veckor (20 januari) ska jag operera mitt korsband, ska bli skönt att få det överstökat, men inte allt för kul att börja om på 0.. inte speciellt kul att ligga hemma i dagar för att sedan hoppa runt på kryckor. men jag ska inte klaga! ska jag spela fotboll så behövs det här.
ska kolla på fotbollsträning vid fem och senare ikväll blir det bio som emilia redan berätttat!
linis.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket lag spelar du i?:)

2011-01-08 @ 00:28:35
Postat av: linis.

sv: både emilia & jag spelar i skärblacka if ! :)

2011-01-08 @ 13:56:38
URL: http://decemberbarnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0