9 januari

Dagen började med att jag vaknade upp med Evelina vid min sida. Min älskade och saknade gamla Evelina. Efter lite frukost åkte jag med lisa, lina och julia till gymmet för ett hårt gympass. Efter det tog vi bajspendeln till blacka där ingen buss stod och väntade på oss. Tillslut var vi hemma och sedan fort iväg på kalas. Efter kalaset åkte jag till Axel. Nu sitter jag här vid killens data och ska sätta på en film, kanske Alla vi barn i Bullerbyn, Pelle Svanslös & den försvunna skattjakten eller kanske Madicken. Det tycker jag låter bra!
EMILIA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du & lina skriva vilka bloggar ni följer,

Och en topplista på de bästa filmer ni vet?:)

Gillar eran blogg:)

2011-01-09 @ 20:50:00
Postat av: Anonym

Kan inte du & lina skriva vilka bloggar ni följer,

Och en topplista på de bästa filmer ni vet?:)

Gillar eran blogg:)

2011-01-09 @ 20:50:39
Postat av: julia

9 Januari * ;)

2011-01-09 @ 23:01:47
URL: http://juliaktiistiina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0