PORTUGAL del1

knäppte hur många bilder som hellst, ni får ta del utav de bästa! ;)


vi landade på hotellet runt fyra-fem och blev kvar på  hotellets restaurang första kvällen.
här låg vi och latade oss många timmar..
spelade fotboll...
och vips, så va fotbollen på en balkong...
på kvällen gjorde vi oss fina för en tur till gammla stan
dagen därpå gick alfred och jag ner till stranden för att ta oss ett dopp i atlanten
de blev även många promenader då det visade sig att det var en stor konsert i staden bredvid och alla taxisar var upptagna..
Cia och jag
fisken serverades i takpanna som uppskattades av de som åt!
eller köttet som man fick grilla själv på en uppvärmd "bräda"
tjurridning
den tredje dagen sken solen lika starkt som dagarna innan och himmlen var lika blå,
cia alfred pontus och jag åkte då in till en marknad tidigt på morgonen som inte uppskattades av killarna, då utbudet nästan bara va för tjejer..
Cia och jag var glada!!
jag och min älskling!
kortspel
det var lördag den 16 juli och det var alfreds och min ett-års-dag ♥
Pontus & Alfred
Cia & Erica
den andra hälfen av bilder kommmer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0