31 maj

kan ni tänka er. idag kan vara en utav de bästa dagarna för mig på väldigt länge. den långa tisdagen har kännts som en underbar fredag. idag mina vänner var första gången på 42 veckor som jag snörade på mig mina fotbolls skor och var med på fotbollsträning! kan ni förstå hur underbart. 42 veckor känns kanske inte så länge för er, men det motsvarar hela skolgången sen förra sommarlovet plus lite längre till! är jag lika lycklig som ett barn på julafton. nuu ska alfred och jag duscha och imorgon är det gymnasieslaget + långhelg. kan inte bli bättre!
linis.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vad roligt!! Gick det bra? Hur kändes knät? :) Vilka övningar kunde du vara med på?

2011-06-01 @ 14:28:22
URL: http://korsbandshelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0