20 augusti

 
världens bästa tjejer,
De var inte igår som jag skrev..vet inte om jag kan säga att sommarlovet har varit fullspäckat men jag har jobbat hela sommaren och sen har jag helt enkelt inte orkar skriva här. Sista veckan på sommarlovet var i alla fall jag och mina 10 bästa tjejkompisar på Magaluf och levde livet! Hela veckan var klockren och de var med en klump i magen vi åkte hem, men å andra sidan skönt att få träffa sina nära och kära.

Idag började vi skolan och sista året på gymnasiet. Fick ett helt godkänt schema med två sovmornar. Ska försöka vara lite mer aktiv här, ni får helt enkelt hålla utkik! och bilder från vår resa kommer..
linis,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0