13 mars


Ny bikini från H&M.

När man väl har studiedag, varför ska man då vakna så förskräckligt tidigt? Jag tog mig i varje fall en liten löprunda vi halv 9 för att se hur hur min stackars kropp mår idag. Det blir ingen träning för mig idag heller.. Jag har nog dessutom nyst omkring 50 gånger sedan imorse och satte nyss mitt personliga rekord på 8 nysningar i rad, inte illa kan man ju tycka. Förövrigt har jag inget bestämt för dagen, kanske borde hitta på något så jag inte förmultnar här hemma? Det låter som en bra idé!

EMILIA

Kommentarer
Postat av: tova

har du köpt den på nätet eller i butik? :) om du köpt den i butik, vilken i norrköping/ eller annat ställe isf? :) riktigt fin!

2012-03-13 @ 19:12:00
Postat av: Emilia

Vad roligt att du tycker om den! Jag beställde den snabbt och smidigt på deras hemsida. Det gick verkligen fort för den att komma!

2012-03-14 @ 18:24:57
URL: http://decemberbarnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0